Bu konuya zamanında nasıl cevap vermemişim ya
Birçok anime izledim. Kayda değer olanları (belirli bir sıraya göre değil) dizeyim:
Baki the Grappler (En sevdiğim anime ve manga serisi)
Hajime no Ippo (Best anime ever. Açık arayla dünyanın en iyisi, kusursuz bir seri)
JoJo (Sadece ilk 3 part güzel bence)
One Punch Man (Sadece ilk sezonu beğeniyorum. Mükemmel aksiyon ve anime izlemeye başlamak için iyi bir seri)
Death Note (İlk animem sayılır. Bunu bir izledim ve bir daha asla aynı olmadım zaten sdkjfnsdkf)
Gintama (Melankolikliğini sevdim bunun. Bir noktada sıkılıp bıraktım)
Attack on Titan (Cidden çok iyi yazılmış bir seri, ordusallık teması da beni derinden etkileyen bir şeydir.
One Outs (Death Note'tan aldığım hazza benzer bir şey arayışımda bulduğum güzel bir anime)
Naruto (Sadece Shippuden öncesi kısmı beğendiğim söylenebilir, gerisini bağımlılıktan izledim. Ama aksiyon konusunda aşşırı iyi bir seri. İlk izlemeye başladığımda animenin ne olduğunu bilmiyordum. Dürüst olmak gerekirse birçok şey öğrendim bu seriden.
Mob Psycho (Kaliteli ve yaratıcı bir anime)
600 küsür bölüm
One Piece de izledim malesef. Bişmanım..
Gençliğime damga vuran ve pek de yaşamamış olduğum gençliğin yerini doldurur nitelikte olan ecchi animeleri saymıyorum. Uygunsuz olabileceği için.
Yeni dönem animeler beni biraz üzüyor.
Jujutsu Kaisen, Chainsaw Man ve Demon Slayer beni hiç açmadı malesef. Şimdi
Baki'nin yeni sezonunu ve
Platinum End'i bekliyorum.
Burada da izlediğim anime harici çizgi filmlerden bazıları:
Woody Woodpecker (Çok sevdiğimi hatırlıyorum küçükken)
Scooby Doo (Bunu izleyip izleyip korkardım)
Kick Buttowski
Johnny Test (Bu ve üstteki gibi seriler zevklerimin oluşmasında birer faktördür. Bunları izlediğim yaşlarda çizgi romanlar yapardım. Onlarda bu çizgi filmlerin etkisini görebilirsiniz)
Arthur (Küçükken bana çizgi roman yapma ilhamı veren seri)
Doug (Nasıldı hiç hatırlamıyorum ama baya sevmiştim)
Cedric (Gereksiz derecede duygusaldı...)
Code Lyoko (Bunun yüzünden 10. sınıfa geçince tüm gün kızlarla öpüşülüyo sanmıştım...)
Family Guy (Bunu izleyerek kavanozlarca nutella yediğim bir dönem oldu...)
Samurai Jack (Kalitenin en full modeli, çizgi romanlarımda bile yer verdim adama
)
Megas XLR
Foster'ın Hayali Arkadaşlar Diyarı
Powerpuff Girls
South Park (Muazzam şov. Oyunlarını da oynadım. Baştan sona oynayıp bitirdiğim yegane full bütçeli oyun olabilirler)
Phineas ve Ferb (Bunu sıklıkla unutuyorum ama bu şov dünyanın en iyi şeyi falan. Muazzam bir yaratıcılık var)
Rick and Morty
Gravity Falls (Tadında bırakmanın nadir örneklerinden)
Büyük dörtlü:
Adventure Time
Regular Show
Ed Edd n' Eddy
Gumball