Tüm Beybladecilerin Dünya Beyblade Günü kutlu olsun!
Hep olduğu gibi bu sene de birçok güzel haber paylaşıldı bu gün için.
En önemli haberden başlayalım: Dünya Şampiyonası'nın tarihi sonunda duyuruldu!Turnuva, 11 ve 12 Ekim tarihlerinde, Tokyo'da gerçekleşecekmiş! Tokyo Red Tower'da yapılacakmış. Asya Şampiyonası tek günlüktü diye hatırlıyorum, ama buna iki gün yazılmış. Asya Şampiyonası'nda braket 10 kişilikti çünkü katılan 10 ülke vardı. Yani kazanmak için bazı Beybladecilerin 3, bazılarının ise 4 maça çıkması gerekiyordu. İki günlük format da sanırım Dünya Şampiyonası braketinin doğal olarak daha büyük olacağını gösteriyor. Yani tahminen kazanmak için 4 maça çıkmayı gerektiren 16 kişilik, yani 16 ülkelik bir braket olabilir.
Katılacak bölgelere dair az bir bilgi var. Japonya ve Asya farklı olarak yazılmış bir defa. Yani belki de Japonya'dan Dünya Şampiyonası'na müsabık çıkması garantiyken, Asya Şampiyonası'na katılan her ülkenin oyuncu göndermesi garanti değil demek olabilir. Ama braketin en az yarısı bence yine Asya'dan çıkacaktır. Onun dışında ABD, Avrupa, Latin Amerika, Avustralya ve Yeni Zelanda listede görülüyor. 10 asya ülkesini ve listedeki diğer bölgelerden de birer ülkenin katılacağını sayarsak, 15 etti. 16'ya tamamlamak için belki Kanada eklenebilir, İrlanda eklenebilir, veya Latin Amerika'dan birden fazla ülke katılır. Veya Avrupa'dan...
Klasman olarak ise hem Open hem Regular Class'in olacağını duymak sevindirdi. Ama bu da bölgeye göre değişecekmiş. Çok yakın zamanda aldığımız habere göre, Fransa Ulusal Turnuvası'nda yalnızca Regular Class olacakmış. Yani sadece 8-12 yaş arası katılabiliyor.
Dünya çapındaki Qualifier'larda hangi Class'ların olacağı da bölgeye göre değişiklik gösterebilir demişler. Yani birçok yerde yetişkinler müsabakaya katılamayacak diye anlıyorum. Belki yoğun ilgi gösterilirse daha düzgün bir hal alabilir ama turnuva tarihi de organizasyonel süreçler değerlendirildiğinde hiç uzak değil.
Sıradaki duyuru: Xcalibur remake!3-60 GF ve kırmızı Hold Launcher ile geliyormuş. Bu ayın sonunda satışta.
Dijital duyuruların ilki: Beyblade X Xone için devam oyunu geliştiriliyormuş!Ayrıca Fishing Spirits Wonder ile işbirliği yapacaklarını söylediler. Bunun ne demek olduğunu hiç bilmiyorum. Ama tahminen Nintendo Switch'teki bir balık tutma oyunudur gibi geliyor.
Anime cephesinden de bir haber var: Görünüşe bakılırsa 2. Sezon'un ikinci yarısı için yeni bir açılış müziği olacak!Bunu da uzun zamandır yeniden görmek istiyordum. Güzel bir prestij ve bütçe genişliği gösterisi olduğunu düşünüyorum
Son olarak bir de Hasbro'dan haber var: Hasbro Tournament Stadium adıyla, Takara'nın Stadyum'unun aynısını satacaklar!https://www.amazon.com/Bey-Blade-G0318-Tournament-Stadium/dp/B0DX4CX1MDİsmine bakılırsa, batı sahnesinde yapılacak resmi turnuvalarda kullanılacak Stadyum bu.
Bu haberlerin hepsi ve daha fazlası, bu videoda var. Kendiniz de izlemenizi öneririm: