Merhabalar,
Ben TESHA(/ˈtɛʃə/ , TEŞA şeklinde telaffuz edilir) yeni kayıt oluşturdum. Çocukluk dönemlerinden beri Beyblade' seviyorum, bende yeri her zaman başka olmuştur. Beyblade 4. Jenarasyonun TV Animesi olan Beyblade X sersisni takip etmek için araştırma yaparken beybladetr.com internet sitesini öğrendim,keşfettim. Sitenizin Arayüzü,forumu,TV Animelerini İzleme-Manga Okuma Bölümlerini,Sohbeti ve birçok kapsamlı yönüyle çok beğendim.Ayrıca özellikle reklam kısmının da çok sevimli,tam ayarında olduğunu düşünüyorum.
Beyblade'de deneyim eksiklerimi kabul ediyorum,sizlere emanetim.
Memnun oldum~