Selamlar ben Kayra küçüklüğümde minikada metal masters izlemeyi çok severdim son zamanlarda da X serisini gördüm ve beyblade'e tekrar başladım. Siteniz gayet iyi. Animeleri izlememiz gayet kolay ama mangaların çoğu İngilizce ve Fransızca o konu biraz sıkıntı olmuş

onun dışında baya iyi siteniz

(Not: sitede yeni olduğum için site hakkında ki yorumumu yanlışlıkla Beyblade X 3. Bölüm'ün yorumlarına yazdım. Sonradan fark ettim yanlış yere yazdığımı. Kurallarda zaten öyle mesajları sildiğinizi gördüm. Özür dilerim iyi günler.)