Son İletiler

Sayfa: 1 2 3 ... 10
1
X / Ynt: Beyblade - X - 1. Bölüm
« Son İleti Gönderen: Fox Mart 28, 2024, 13:19:27 »
Seriye olan ilgimi tekrar uyandırdığı için x'in bende özel bir yeri var. Bazı bölümleri bir tık sıkıcı olsa da iyi bir seri bence :)
2
X / Ynt: Beyblade - X - 1. Bölüm
« Son İleti Gönderen: Aas Mart 28, 2024, 02:14:40 »
Beyblade burst daha iyiydi karakter tasarımları beyendim amma beyblade savaşları o kadar beyenmedim
3
Karma Önerisi / Ynt: Beyblade X - En İyi Karmalar
« Son İleti Gönderen: E_Kare Mart 26, 2024, 14:06:25 »
Çok güzel bir güncelleme olmuş.

High Needle kullanınca dayanıklılıktan taviz verip, savunma mı kazanıyoruz?

Ball'a kıyasla evet


Bence Gear Pointlerin kalıplarında farklılıklar var. Paketten çıktığında ortasındaki çıkıntının ne kadar dışarlak olduğu farklılık gösterebiliyor. Çıkıntı daha belirginse bence dönüş süresi artacaktır.

İki farklı kalıp var deniyo evet
4
Karma Önerisi / Ynt: Beyblade X - En İyi Karmalar
« Son İleti Gönderen: Penguen007 Mart 26, 2024, 11:45:21 »
Çok güzel bir güncelleme olmuş.

Hells Scythe (Dayanıklılık):
En iyi dönüş süreli saldırı çemberi. Rakibi aşağı ittirip denge bozmakta etkili şekli var ama aynı zamanda alttan saldırılar çok geri tepmesine sebep oluyor. En sık 3/9-60 Ratchetları ve Ball Biti ile birlikte kullanılıyor. Eğer maksimum dayanıklılık istiyorsanız 9-80 Ratchetı ve Ball biti en iyi seçenek, eğer biraz daha iyi savunma uğruna dayanıklılıktan az taviz vermeye oksanız Orb/HighNeedle Bitleri ve 3/9-60 Ratchetları en iyi seçenekler. 

High Needle kullanınca dayanıklılıktan taviz verip, savunma mı kazanıyoruz?

Point ve benzeri (Denge):
Point, GearPoint
Darbe almayıp düz dönerken Ball'a benzer performanslı, denge kaybedince hareketlenen parçalar. GearPoint'ın dönüş süresi az daha kötü. Zor patlayan Bitler arasında en iyi dönüş süreli olanlar bunlar.

Bence Gear Pointlerin kalıplarında farklılıklar var. Paketten çıktığında ortasındaki çıkıntının ne kadar dışarlak olduğu farklılık gösterebiliyor. Çıkıntı daha belirginse bence dönüş süresi artacaktır.
5
Shogun Steel / Ynt: Beyblade - Shogun Steel - 12. Bölüm
« Son İleti Gönderen: Penguen007 Mart 26, 2024, 11:30:21 »
niye ifrit e firit diyolar ???

Bu tür mitolojik isimleri hep sansürlediler. Hades de Rades olmuştu galiba. Ama neden seçici şekilde sansürlüyorlar bilmiyorum. Pegasus'a Pegasus denilebiliyor, Medusa'ya da Medusa falan. Ama İfrit'e Firit demek gerekmiş.

Bence, Metal Jenerasyon da Bakuten gibi Japon versiyondan lokalize edilmeliydi. O zaman İfrit'e biz de İFREYDO derdik. Bence daha havalı olurdu ve sorun kalmazdı
6
Shogun Steel / Ynt: Beyblade - Shogun Steel - 12. Bölüm
« Son İleti Gönderen: erenaygun Mart 26, 2024, 10:12:24 »
niye ifrit e firit diyolar ???
7
Beyblade Videoları / Beyblade Fırlatıcısını uzatmak
« Son İleti Gönderen: bladçi Mart 26, 2024, 03:00:45 »
9
X / Ynt: Beyblade - X - 1. Bölüm
« Son İleti Gönderen: Buğra Mart 26, 2024, 00:30:04 »
Vay be bu kadar çabuk yeni bir Beyblade jenerasyonu göreceğimizi beklemiyordum. Çizim tarzı ve karakter tasarımlarını sevdim ama Beybladeler için aynısını söyleyemeyeceğim, fena değil ama gözüme pek hoş gelmediler, nedense hepsi iç kısımlarının rengi dışında aynı gibi duruyor. İlk bölüm fena değildi, biraz Metal'ın açılışana benzettim, Kenta'nın Face Hunters tarafından zorbalığa uğrayıp Gingka'nın onu kurtarması gibi ama onun aksine Bird sanırım ana karakter, açıkçası pek anlayamadım Kamen X her tarafta daha önde gözüküyor.

Beklediğim gibi savaşlar yine Burst'teki gibi gerçeğe daha yakın, tekrardan Metal'ın seviyesine çıkmayacağını söylemiştim ama nedense çoğu şey Burst'le aynı duruyor, savaş sonu sürekli Beybladelerin patlaması bekliyorum, stüdyo yine OLM olduğu içindir belki ama sahanın boyutu hatta karşılaşmaların olduğu mekanlarda aynı gözüküyor. Zamanla harbiden Extrem şeyler görürüz diye umuyorum. Neyse hayırlı olsun diyelim özledik böyle haftalık Beyblade bölümü beklemeyi.
10
X / Ynt: Beyblade - X - 1. Bölüm
« Son İleti Gönderen: Ayzıt_blader Mart 25, 2024, 19:21:54 »
Bir umut başladım inş umudum gibi çıkar
Sayfa: 1 2 3 ... 10