Haberler:
Rush bit de bence saldırı için yetersiz görünüyor.
Ayrıca, X jenerasyonunu değerlendirirken kazanma oranını da puan getirisini de değerlendirmek gerek. Daha fazla raund kazanmak, maçı kazanmaya yetmeyecek her zaman
UnicornSting en iyi saldırı çemberlerinden biri gibi duruyor. HellScythe kadar dayanıklılığı olmasa da WyvernGale/KnightShield gibi savunma türlerinden daha iyi dönüş süreli ve özellikle PhoenixWing karmalarına karşı HellsChain'den daha iyi.
Saldırı çemberi derken direk Blade demek istiyorsun di mi
Hells Scythe (Dayanıklılık):En iyi dönüş süreli saldırı çemberi. Rakibi aşağı ittirip denge bozmakta etkili şekli var ama aynı zamanda alttan saldırılar çok geri tepmesine sebep oluyor. En sık 3/9-60 Ratchetları ve Ball Biti ile birlikte kullanılıyor. Eğer maksimum dayanıklılık istiyorsanız 9-80 Ratchetı ve Ball biti en iyi seçenek, eğer biraz daha iyi savunma uğruna dayanıklılıktan az taviz vermeye oksanız Orb/HighNeedle Bitleri ve 3/9-60 Ratchetları en iyi seçenekler.
Point ve benzeri (Denge):Point, GearPointDarbe almayıp düz dönerken Ball'a benzer performanslı, denge kaybedince hareketlenen parçalar. GearPoint'ın dönüş süresi az daha kötü. Zor patlayan Bitler arasında en iyi dönüş süreli olanlar bunlar.
Çok güzel bir güncelleme olmuş.High Needle kullanınca dayanıklılıktan taviz verip, savunma mı kazanıyoruz?
Bence Gear Pointlerin kalıplarında farklılıklar var. Paketten çıktığında ortasındaki çıkıntının ne kadar dışarlak olduğu farklılık gösterebiliyor. Çıkıntı daha belirginse bence dönüş süresi artacaktır.
WizardRod dayanıklılığın yeni kralı