Beyblade X - En İyi Karmalar

E_Kare

  • *
  • Toplam İleti 602
  • BeyPuan 3167
  • .
Ynt: Beyblade X - En İyi Karmalar
« Yanıtla #15 : Mart 31, 2024, 22:36:58 »
Belki de Accel, Xtreme Line'ı kullanmamak amacıyla işe yarayabilir :D Böylece dayanıklılığını daha iyi korur

Trans/HighTrans derken de kasıt Taper/HighTaper mıydı?

Xtreme Line'a gelince hızlanıp savruluyo yine, sadece diğer bitler gibi düzgün savrulmyo. Belki Hexa'nın işine gelir ama Accel zaten fazla hareketli, bide üstüne kontrolsüz savrulma fazla oluyo gibi.


Burstte Dranzer S Transle geliyodu ordan karıştı  :D
  • 1
  • 0

E_Kare

  • *
  • Toplam İleti 602
  • BeyPuan 3167
  • .
Ynt: Beyblade X - En İyi Karmalar
« Yanıtla #16 : Mayıs 09, 2024, 12:05:40 »
UX Sonrası Durum:

?-70 Ratchet'ları ve 1-60 Ratchet'ı çıktı.

70 yüksekliği kullanuldığı karmaya göre 60'dan iyi olabiliyor. 4-70 pek bi işe yaramıyor ama 3-70 ve 5-70 Wizard Arrow ve Phoenix Wing karmalarında oldukça etkili.

1-60'da dengesiz saldırı çemberlerini dengelemeye yarıyor. Bazı Knight Shield'larda 1-60'ın çıkıntısı tam Knight Shield'ın ekstra ağırlığının karşısında kalıyor (ama her Knight Shield'da ek ağırlık aynı yerde değil, 3 farklı yerde olabiliyor:
Spoiler
Mor daireler olabileceği yerler. Eğer kırmızı dairedeyse 1-60'la uyumlu.) 

Unicorn Sting ile de uyumlu:

Hexa, Accel, Disk Ball ve Quake yeni Bit'ler.
Hexa ve Accel'in fazladan dişlisi var, Xtreme-Line'da daha hızlı hareket ediyorlar.

Hexa en iyi savunma biti, dönüş süresi iyi ve zor patlıyor. Wizard Rod ile kullanılınca dönüş süresi bakımından sadece Ball ve Orb'a yeniliyor. Gear Needle gibi Xtreme-Line'dan faydalanabiliyor, High Needle kadar dayanıklılığı var ve üstüne zor da patlıyor.

Accel Flat'e alternatif. 

Quake napacağı belli olmayan bir parça. Dönüş süresi şaşırtıcı bir şekilde berbat değil, saldırı türlerinde kullanılıyor.

Disk Ball Ball'ın daha kolay patlayan ve daha yüksek hali. Dönüş süresi bakımından denk gibi Ball'a.

Wizard Rod en iyi dayanıklılık ve savunma parçası. Ağır, ağırlık dağlımı iyi ve az geri tepiyor.
Ball/Orb/Hexa ve bazen Rush kullanılan Bit'ler.
Hexa 5-70/3-70 ile kullanılıyor ve savunma açısından en iyi Bit
Ball ile 5-70/3-70 dayanıklılık için ideal, 9-60 biraz fazladan patlama direnci için kullanılıyor. Dayanıklılık için en iyi seçenek bu.
Orb 60 yüksekliğinde daha iyi, Hexa kadar patlamaya dirençli değil ama daha zor dışarı atılıyor.
Rush 60 yüksekliğinde kullanılıyor, amaç saldırı türlerinden kaçarak kazanmak.

Dran Buster en güçlü saldırı parçası. Çabuk hız kaybediyor ama.
Genelde 1-60/5-60 ve Low Flat ile kullanılıyor. Ben Taper ve Gear Flat tercih ediyorum.

Hells Hammer saldırı karmalarında fena değil ama Dran Sword, Viper Tail ve Shark Edge kadar iyi değil. Point ve Gear Point ile kullanıldığını görüyorum arada.

Tyranno Beat ağır bir parça. Phoenix Wing'e alternatif.
  • 1
  • 0

Penguen007

  • 👑 Britanya Kralı 👑
  • *
  • Toplam İleti 670
  • BeyPuan 15047
  • 🐧Dövüşmek istiyorum🐧
Ynt: Beyblade X - En İyi Karmalar
« Yanıtla #17 : Mayıs 09, 2024, 14:52:47 »
Güzel güncelleme dostum. Sanırım Disk Ball'u kullanmayı hiç önermiyorsun.

WizardRod ve Hexa'yı 60 uzunluğunda kullanmak kötü mü? 70'in amacı patlama direncinden feda ederek dayanıklılık kazanmak mı? Buna değer gibi gelmiyor.

TyrannoBeat'in de PhoenixWing'e alternatif olabileceği bağlam saldırıdır muhtemelen değil mi? Yoksa saldırı dışında kullanılabilecek şekilde dengeli mi dönüyor, PW gibi?
  • 1
  • 0

E_Kare

  • *
  • Toplam İleti 602
  • BeyPuan 3167
  • .
Ynt: Beyblade X - En İyi Karmalar
« Yanıtla #18 : Mayıs 09, 2024, 16:17:45 »
Güzel güncelleme dostum. Sanırım Disk Ball'u kullanmayı hiç önermiyorsun.

Hells Scythe gibi 80 yüksekliğinde iyi olan bi parça çıkarsa WR'yi yenebilen 60 + Disk Ball iyi seçenek olurdu. Şu adamın kanalında Shark Edge 1-60 Disk Ball kullanan biri var ve iyi iş yapıyo:

 

WizardRod ve Hexa'yı 60 uzunluğunda kullanmak kötü mü? 70'in amacı patlama direncinden feda ederek dayanıklılık kazanmak mı? Buna değer gibi gelmiyor.

60 da 70 de gayet iyi seçenekler WR için.
70'in avatajları; 3/5-70 Ball vs 9-60 Ball olunca 70 daha sık kazanıyor, saldırı türlerine karşı tam aynı yükseklikte olmamak az daha iyi darbelere dayanmasına sebep oluyor ve saldırı türleri genelde 60 yüksekliğinde oluyorlar, 5-70 en ağır Ratchet'lardan ve 5-60'in aksine yere sürtme sorunu yok.
9-60 Orb kullanırken yavaşlayınca daha az yalpalamak ve Ball kullanırken daha zor patlamak için tercih ediliyor. Hexa zaten zor patladığı için genelde 60'a ihtiyaç duymuyor. 

TyrannoBeat'in de PhoenixWing'e alternatif olabileceği bağlam saldırıdır muhtemelen değil mi? Yoksa saldırı dışında kullanılabilecek şekilde dengeli mi dönüyor, PW gibi?

Point/Taper/Rush/Hexa'yla kullanmalık alternatif.
Point'la Dran Buster'a iyi dayanıp Wizard Rod Ball'u yeniyor mesela. (ama WR Hexa'ya yeniliyor)
  • 1
  • 0